top of page
  • תמונת הסופר/תInbal Yahav

לבחור נכון חזייה

בואי לבחור את החזייה שלך נכון ?


אז נכון רוב החנויות מחזיקות חזיות בצבעים הבסיסיים, גוף, לבן ושחור אבל אצל ענבל יהב בבוטיק במודיעין תמצאי שלל צבעים של חזיות מגוון ורוד בזוקה, וכל צבע שחפץ ליבך.

לרוב נשים קונות בייסיק כי זה מה שהן מוצאות בחנויות ההלבשה, בהחלט חשוב מאוד שתלבשי חזיות בסיס, אבל אין כמו חזייה צבעונית ויפה מתחת לבגדים.

צבע הגוף הוא בהחלט הצבע השולט כמעט בכל מלתחה, יש המון גוונים גם לצבע הגוף, המון מותגים החלו בשנים האחרנות לייצר חזיות בגוון ורדרד בהיר שמתאים לצבע עור בהיר ומחליף את צבע הגוף.

חזייה בצבע גוף לרוב נלבש אותה מתחת לבגדים לבנים, כך לא נראה את החזייה .

חזיות לבנות הן חזיות שמאוד מהר נשים מחדשות אותן כי הן אף פעם לא מחזיקות לנצח הצבע לבן משתנה, האם ידעת שהחזייה הכי נמכרת בעולם היא חזייה בצבע לבן.

החזייה נכנסה לשימוש בסוף המאה ה - 19 ובתחילת המאה ה - 20 לפני כן נשים לבשו מחוכים כדי לייצב את החזה, והיום החזייה היא הפריט הנפוץ ביותר לפלג הגוף העליון, החזייה תומכת בחזה של האישה.


חשוב מאוד,


חשוב מאוד שתלבשי חזייה מתאימה למידותיך, מידות חזייה מתפלגות בדרך כלל בשתי דרכים, נפח הגביעים שמתאימים לכיסוי השדיים ומיוצגים על ידי האותיות {a, b,c,d,e,f,g.h.i,j,k}, ואורך הרצועות בגב שסביב גוף האישה שמיוצג בערך מספרי {60,65,70,75,80,ועוד...}. חשוב שהחזייה תהיה מותאמת לשתי הדרישות האלה.


התאמת חזייה היא מיומנות נרכשת שקשה מאוד לביצוע עצמי. אצלי תקבלי עזרה וסיוע מקצועי להתאמת החזייה שתתאים לגופך. כמו כל פריט אחר שנלבש גם לחזייה יש בלאי ולכן יש לחדש את מלאי החזיות שלך, כמובן יש לשים לב למצב החזייה לאחר זמן מה שנלבשה, כמובן עם עלית במשקל או ירדת במשקלך יש להחליף את החזיות שאת לובשת.

על כל חזייה מופיעה תג מידה אבל חשוב לזכור שבין המותגים והדגמים המידות אינן זהות, ולכן חשוב מאוד למדוד חזייה ולא לקנות אותה באונליין. חזייה חייבת להיות מדוייקת ומותאמת למידותיך.


אצל ענבל יהב בבוטיק תמצאי מגוון ענק של מותגים מהמובילים בעולם, גזרות, מידות וצבעים מהממים .


יש מגוון רחב בבוטיק של חזיות, חזייה ראשונה, חזיית ספורט, חזיית פושאפ, חזיית מינימייזר, חזיית סטרפלס, חזיית הנקה, חזיית כיס, חזייה ללא ברזל, חזייה מרופדת קל, חזייה ללא ריפוד, חזיית תחרה, גוזייה, ועוד....


ענבל בוחרת עבורכן את הקולקציות כשהיא מגיעה לתערוכות שונות בעולם, תמיד הקולקציות שמגיעות לבוטיק שלה מעודכנות ויפיפיות. אצל ענבל יהב ההלבשה תחתונה ברמה הכי גבוהה חשוב לענבל לתת שירות אישי והתאמה מדוייקת לכל לקוחה שמגיעה אליה לבוטיק, רצוי מאוד לתאם פגישה לפני הגעה.





6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page